October 5, 2008

پیمان فتاحی زیر شکنجه است.-انجمن زندانیان سیاسی

بعد از بازداشت پيمان فتاحي (معروف به استاد ايليا) و بازجويي‌هاي خشن و شكنجه‌هاي غير انساني توسط دايره مذاهب اطلاعات، قصابان انديشه در صدد آنند كه برخلاف اخلاق قضايي با ايجاد شاكي سازي هاي خصوصي (ساختگي) و شهادت هاي دروغ بر عليه وي پرونده او را آنطور كه خود مي خواهند پيش ببرند. حتي به قيمت زيرپاگذاشتن عدالت، شرف و انسانيت!



فريبرز

از جمعيت ال ياسين

جلادان انديشه براي سركوب مجموعه فرهنگي ال ياسين با اخبار و گزارش‌هاي دروغ اين حركت رو به رشد را رنگ و بوي سياسي داده و با دستاويز قراردادن بهانه‌هايي چون فرقه‌گرايي مسئول آن آقاي پيمان فتاحي (استاد ايليا) را بيش از شش ماه در بازداشتگاه 209 زنداني كردند. و حالا طراحان ترور و آدمكشي سعي دارند پروژه‌ي سوخته و تكراري چند سال اخير را مجدداً تكرار كنند و مانند پرونده‌هاي ديگر امنيتي با طرح شکايت شاکي خصوصي و شهادت دروغ ايشان را دوباره بازداشت كنند.





اين را همه مي‌دانند كه اگر در ايران كسي بينديشد و سخني بگويد كه به مذاق آقايان خوش نيايد، سر از زندان اوين در مي‌آورد. بايد اعتقادات و افكار ما منطبق بر نظر مجتهدين و طالبان مذهبي ايران باشد و گرنه برچسب فرقه گرايي به ما مي زنند. القاعده فرهنگي ايران براي تخريب شخصيت و خاموش كردن انديشه‌هاي آقاي پيمان فتاحي(استاد ايليا) كه مخالفت با اسلام خشونت طلب و طالباني است، از هر روشي استفاده مي‌كند و چون هيچ مدرکي بر عليه ايشان در دست ندارد سعي مي كنند با شاكي سازي خصوصي و شهادت دروغ ايشان را بازداشت كند.



علي

شاگرد استاد ايليا



-----Inline Attachment Follows-----




دستگاه اطلاعاتي و مذهبي جمهوري اسلامي ايران از هر روش غير انساني براي محكوم كردن متهمين سياسي- امنيتي استفاده مي‌كند. وقتي ماموران اطلاعاتي دستگاه هاي امنيتي، مدركي بر عليه مخالفان خود نداشته باشند، پروژه شاكي سازي خصوصي را به مرحله اجرا مي گذارند. استفاده از شاهدان كذاب و شهادت هاي دروغ بر عليه آزاد انديشان، يكي از الگوهاي هاي تكراري و نخ نماي دژخيمان فرهنگي ايران در پرونده هاي امنيتي است. به عنوان مثال مي توان به پرونده آقاي عباس پاليزدار و ايجاد شاكيان خصوصي بر عليه وي اشاره داشت.

انجمن مبارزه با تفيش عقا

مهيار

از جمعيت ال ياسين


ReplyReply All Move...

1 Comments:

Blogger علی کلائی said...

پاينده باشيد و سرفراز . هركمكي براي رهايي از ظلم اين دربندان تحت ستم جور از دستم بر ميآيد امر كنيد .كوتاهي نخواهم كرد
پاينده باشيد
يا حق

October 8, 2008 at 11:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]