October 29, 2008

احمد ایینه چی از یک زندانی می گوید-انجمن زندانیان سیاسی

سلام و درود به دوستان و پیام آوران حق

يكي از اعضا جمعيت ال ياسين هستم كه از حدود يكسال و نيم پيش جلوي فعاليتهاي ما را گرفتند، استاد معنوي ما يعني استاد ايليا را دستگير كردند و بدون داشتن هيچ مدركي مدت 6 ماه در 209 نگهداشتند.

در اين مدت ما به عينه ديديم كه متوليان فرهنگ اين مملكت مثلا وزارت ارشاد نيست بلكه يك محفل مخفي و امنيتي است به نام اداره اديان انها كساني هستند كه از اسلام تنها نام ان را ميخواهند و آن را هم براي منافع خودشان و استفاده هاي ابزاري مورد توجه قرار ميدهند.

كسي نيست كه از اين افراد اداره اديان بپرسد كجاي اسلام كه شما سنگ آن را ظاهرا به سينه ميزنيد گفته كه افراد را بدون اينكه دليل كافي داشته باشيد 6 ماه در زندان بيندازيد و بعد هم تنها به دليل فقدان مدارك (نه رحم و مروت و پيروي از قانوني كه قبلا توسط خودشان شكسته شده) در حالي آزاد كنيد كه دچار خونريزيهاي مشكوكي شده كه در مدت زندان بوجود آمده است . اصلا يك نظريه اين است كه آنها فكر ميكردند كه سمومي كه به ايشان تزريق كرده اند به اندازه كافي براي كشتن ايشان كافي بوده و بزودي شاهد مرگ ايشان خواهند بود و لذا دليلي براي نگه داشتن ايشان در زندان نداشت كه هيچ، ميتوانست برايشان خطرناك هم باشد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]